Straitéisí Seomra Ranga
-
Eolas agus smaointeoireacht a Bhainistiú
-
Obair le Daoine Eile
-
Cumarsáid a Dhéanamh
-
Me Féin a Bhainistiú
-
A Bheith Liteartha
-
Fanacht Follain
-
A Bheith Uimheartha
-
A Bheith Cruthaitheach
-
GACH STRAITÉIS
Visit our YouTube Strategies channel:
Straitéisí chun na Príomhscileanna a ghníomhachtú:
A Bheith Cruthaitheach
Ceapadh an straitéis seo chun am agus struchtúr a thabhairt do scoláirí le smaoineamh ar thopaic áirithe, agus cur ar a gcumas smaointe aonair a fhorbairt agus na smaointe sin a roinnt le piar.
Tugann an straitéis seo struchtúr do scoláirí lena dtuiscint ar an méid a foghlaimíodh a thaifead.
Tugann sé an deis do mhúinteoirí freisin gnéithe den cheacht a aithint a bhfuil níos mó airde ag teastáil uathu, chomh maith le réimsí spéise scoláirí a aibhsiú.
Cabhraíonn obair ghrúpa le scoláirí foghlaim go hidirghníomhach chomh maith le bheith ag forbairt scileanna idirphearsanta agus comhoibríocha.
Is fearr a ullmhaíonn scoláirí iad féin don rang nuair a bhítear ag súil leo páirt ghníomhach a ghlacadh ann.
Is dóigh í an straitéis seo chun samhlaíocht scoláire a mhúscailt agus tugann sí orthu teacht aníos le réimse de roghanna nó de smaointe.
Is próiseas é an tobsmaointeoireacht a spreagann scoláirí chun smaointe a ghiniúint ar dhóigh chruthaitheach.
Tugann sí deis do scoláirí tarraingt as réamheolas agus naisc a dhéanamh leis an topaic reatha.
Ligeann an straitéis seo do scoláirí a dtuiscint ar choibhneasa idir rudaí agus cabhraíonn sí leo coincheapa a shoileiriú..
Úsáidtear í go comhoibríoch, forbraíonn scoláirí
scileanna cumarsáide agus is féidir leo adtuiscint a dhoimhniú ar an topaic idir lámha .
This is a collaborative strategy to help students prioritise key factors.
Sa straitéis seo oibríonn scolairí le chéile trí vóta grúpa chun cinntí eolasacha a dheanamh, chun tosaíochtaí a dhéanamh agus teacht ar comhréiteach. D'fhéadfaí í a úsáid i Rang Oide, Bliainghrúpa nó Comhairle Scoláirí chun teacht ar chinneadh daonlathach.
Tugann an Ponclathas an seans cothrom
do gach scoláire a dtuairim a thaifead fiú amháin sna grúpaí is mó.
Baineann an straitéis seo le scoláirí a bheith ag léirmhíniú, agus ag achoimriú eolais, ag cur míreanna faisnéise i gcomparáid agus i gcodarsnacht lena chéile ag úsáid modhanna éagsúla léirithe, ag giniúint faisnéis agus eolas nua trí fhaisnéis a oiriúnú, a dhearadh agus a léiriú go digiteach.
Tugann an straitéis seo struchtúr do scoláirí chun achoimre a dhéanamh agus a bhfuil foghlama acu a léiriú ó amharc. Cuireann sé le cuimhne fhadtéarmach duine ar eolas fíorasach.
I ndiaidh topaic a theagasc, is féidir coggle a úsáid chun achoimre a dhéanamh ar an topaic, í a eagrú agus a shoiléiriú. Is féidir é a úsáid mar chleachtadh ransú smaointe chun réamheolas a fháil ag tús topaice.
Tugann an ghníomhaíocht seo deis do na scoláirí uile a bheith ag obair ina n-aonar, ag roinnt smaointe agus ag foghlaim óna chéile trí idirphlé comhoibríoch i ngrúpa beag.
Tugann an Dréimire Rangaithe deis do na scoláirí uile a bheith rannpháirteach i smaointeoireacht ag an leibhéal meastóireachta de thacsanomaíocht Bloom.
Is éard a bhíonn i gceist le Dréimire Rangaithe go gcuireann scoláirí rudaí ar rungaí an dréimire in ord tosaíochta ón rud is lú tábhacht go dtí an rud is tábhachtaí, agus mar ghníomhaíocht ghrúpa, tugann sé dúshlán scoláirí a mhíniú cén fáth a gcuireann siad rud amháin os cionn nó faoi rud eile
Is bealach ag múinteoirí é Scaidhp chun an domhan lasmuigh de bhallaí an tseomra ranga a chur i láthair na scoláirí sa seomra ranga. Cruthaíonn sé pobal domhanda foghlaimeoirí.
Is féidir leis smaointeoireacht chriticiúil, scileanna tíreolaíochta, éisteachta agus labhartha a fhorbairt. Is féidir leis a bheith treoraithe ag múinteoir nó ag scoláire. Spreagann sé comhoibriú, agus cumarsáid agus is uirlis úsáideach taighde é.
Tugann an straitéis seo deis do na scoláirí freagra a thabhairt ar cheisteanna i scríbhinn. Nuair a iarrtar ar scoláirí smaoineamh agus scríobh faoina bhfuil á fhoghlaim acu, cuireann sé sin le cuimhne a choimeád ar eolas agus lena thuiscint.
Cabhraíonn na seiceálacha seo le haghaidh tuisceana leis na scoláirí ciall a bhaint as an méid atá siad a fhoghlaim roimh bhogadh chun tosaigh sa cheacht.
Spreagann an straitéis seo na scoláirí chun eolas a bhailiú a bhaineann le hábhar nó le topaic idir lámha. Tá sé an-ábhartha don phríomhscil eolas agus smaointeoireacht a bhainistiú. Foghlaimíonn na scoláirí chun ceisteanna d’ardchaighdeáin a chruthú agus ina dhiaidh sin anailís a dhéanamh ar na torthaí chun teacht ar chonclúidí bailí.
This strategy allows students to graphically display the similarities and differences between two items or themes. It works very well with groups allowing oral processing of learning. A very effective strategy for comparing and contrasting.
This is an online application 'a blank sheet of paper' that allows students to express their ideas on a given topic. Padlet allows students to post content relevant to a topic e.g. images, text, video, audio.
A Bheith Cruthaitheach
Smaoinigh. Péireáil. Ro... more_vert
Ceapadh an straitéis seo chun am agus struchtúr a thabhairt do scoláirí le smaoineamh ar thopaic áirithe, agus cur ar a gcumas smaointe aonair a fhorbairt agus na smaointe sin a roinnt le piar.
3-2-1 more_vert
Tugann an straitéis seo struchtúr do scoláirí lena dtuiscint ar an méid a foghlaimíodh a thaifead.
Tugann sé an deis do mhúinteoirí freisin gnéithe den cheacht a aithint a bhfuil níos mó airde ag teastáil uathu, chomh maith le réimsí spéise scoláirí a aibhsiú.
Róil Ghrúpa a Shannadh more_vert
Cabhraíonn obair ghrúpa le scoláirí foghlaim go hidirghníomhach chomh maith le bheith ag forbairt scileanna idirphearsanta agus comhoibríocha.
Is fearr a ullmhaíonn scoláirí iad féin don rang nuair a bhítear ag súil leo páirt ghníomhach a ghlacadh ann.
Bunsmaointeoireacht Chrut... more_vert
Is dóigh í an straitéis seo chun samhlaíocht scoláire a mhúscailt agus tugann sí orthu teacht aníos le réimse de roghanna nó de smaointe.
Tobsmaointeoireacht more_vert
Is próiseas é an tobsmaointeoireacht a spreagann scoláirí chun smaointe a ghiniúint ar dhóigh chruthaitheach.
Tugann sí deis do scoláirí tarraingt as réamheolas agus naisc a dhéanamh leis an topaic reatha.
Rangú more_vert
Ligeann an straitéis seo do scoláirí a dtuiscint ar choibhneasa idir rudaí agus cabhraíonn sí leo coincheapa a shoileiriú..
Úsáidtear í go comhoibríoch, forbraíonn scoláirí
scileanna cumarsáide agus is féidir leo adtuiscint a dhoimhniú ar an topaic idir lámha .
Muileata 9 more_vert
This is a collaborative strategy to help students prioritise key factors.
Ponclathas more_vert
Sa straitéis seo oibríonn scolairí le chéile trí vóta grúpa chun cinntí eolasacha a dheanamh, chun tosaíochtaí a dhéanamh agus teacht ar comhréiteach. D'fhéadfaí í a úsáid i Rang Oide, Bliainghrúpa nó Comhairle Scoláirí chun teacht ar chinneadh daonlathach.
Tugann an Ponclathas an seans cothrom
do gach scoláire a dtuairim a thaifead fiú amháin sna grúpaí is mó.
Tríd an Lionsa more_vert
Baineann an straitéis seo le scoláirí a bheith ag léirmhíniú, agus ag achoimriú eolais, ag cur míreanna faisnéise i gcomparáid agus i gcodarsnacht lena chéile ag úsáid modhanna éagsúla léirithe, ag giniúint faisnéis agus eolas nua trí fhaisnéis a oiriúnú, a dhearadh agus a léiriú go digiteach.
Meabhairmhapa-Coggle more_vert
Tugann an straitéis seo struchtúr do scoláirí chun achoimre a dhéanamh agus a bhfuil foghlama acu a léiriú ó amharc. Cuireann sé le cuimhne fhadtéarmach duine ar eolas fíorasach.
I ndiaidh topaic a theagasc, is féidir coggle a úsáid chun achoimre a dhéanamh ar an topaic, í a eagrú agus a shoiléiriú. Is féidir é a úsáid mar chleachtadh ransú smaointe chun réamheolas a fháil ag tús topaice.
Mata Boird more_vert
Tugann an ghníomhaíocht seo deis do na scoláirí uile a bheith ag obair ina n-aonar, ag roinnt smaointe agus ag foghlaim óna chéile trí idirphlé comhoibríoch i ngrúpa beag.
Dréimire Rangaithe more_vert
Tugann an Dréimire Rangaithe deis do na scoláirí uile a bheith rannpháirteach i smaointeoireacht ag an leibhéal meastóireachta de thacsanomaíocht Bloom.
Is éard a bhíonn i gceist le Dréimire Rangaithe go gcuireann scoláirí rudaí ar rungaí an dréimire in ord tosaíochta ón rud is lú tábhacht go dtí an rud is tábhachtaí, agus mar ghníomhaíocht ghrúpa, tugann sé dúshlán scoláirí a mhíniú cén fáth a gcuireann siad rud amháin os cionn nó faoi rud eile
Scaidhp more_vert
Is bealach ag múinteoirí é Scaidhp chun an domhan lasmuigh de bhallaí an tseomra ranga a chur i láthair na scoláirí sa seomra ranga. Cruthaíonn sé pobal domhanda foghlaimeoirí.
Is féidir leis smaointeoireacht chriticiúil, scileanna tíreolaíochta, éisteachta agus labhartha a fhorbairt. Is féidir leis a bheith treoraithe ag múinteoir nó ag scoláire. Spreagann sé comhoibriú, agus cumarsáid agus is uirlis úsáideach taighde é.
Stad agus Breac more_vert
Tugann an straitéis seo deis do na scoláirí freagra a thabhairt ar cheisteanna i scríbhinn. Nuair a iarrtar ar scoláirí smaoineamh agus scríobh faoina bhfuil á fhoghlaim acu, cuireann sé sin le cuimhne a choimeád ar eolas agus lena thuiscint.
Cabhraíonn na seiceálacha seo le haghaidh tuisceana leis na scoláirí ciall a bhaint as an méid atá siad a fhoghlaim roimh bhogadh chun tosaigh sa cheacht.
Suirbhé more_vert
Spreagann an straitéis seo na scoláirí chun eolas a bhailiú a bhaineann le hábhar nó le topaic idir lámha. Tá sé an-ábhartha don phríomhscil eolas agus smaointeoireacht a bhainistiú. Foghlaimíonn na scoláirí chun ceisteanna d’ardchaighdeáin a chruthú agus ina dhiaidh sin anailís a dhéanamh ar na torthaí chun teacht ar chonclúidí bailí.
Léaráid Venn more_vert
This strategy allows students to graphically display the similarities and differences between two items or themes. It works very well with groups allowing oral processing of learning. A very effective strategy for comparing and contrasting.
Padlet more_vert
This is an online application 'a blank sheet of paper' that allows students to express their ideas on a given topic. Padlet allows students to post content relevant to a topic e.g. images, text, video, audio.